Language

Wednesday, May 9, 2012

Hotel Residence Uniten

Pada hari ini cu ada lunch date dengan kawan-kawan karib. Kali ini cu lunch date dengan 2 orang aje, lagi 2 orang tak dapat datang. Oleh kerana main topic nya nak berbual panjang sambil makan, kami mengambil keputusan untuk makan di Hotel Residence Uniten. Restoran Hotel Residence memang terkenal dengan masakan yang sedap secara buffer. Harga sekepala buffer makan tengahari adalah Rm 40++.

Cu bawa anak cu bersama yang belajar di Uniten makan bersama. Maklumlah tengah minggu peperiksaan, sekurang-kurangnya dapat anak cu relax dari belajar sekejap. Lagipun dia suka mendengar cerita-cerita kami.
Cu dan kawan-kawan berbual mengenai haji dan umrah. Seorang kawan cu baru balik dari umrah dan seorang lagi akan pergi pertengahan bulan ini. Masing-masing rasa seronok di tanah suci.

Kak S nampak ceria sejak duduk rumah (menghabiskan cuti sebelum bersara wajib) dan asik memasak aje di rumah. Begitu juga cu, kerja rumah memang tak habis-habis. Kadang-kadang nak update blog pun kena buat pada waktu malam.

Waktu buffer tersebut habis pada pukul 2.30 petang. Kami pun pergi ke tingkat 2 untuk solat dan sambung berbual-bual lagi sampailah pada pukul 4.00 lebih. Kak S sekarang dah buka business kain. Seronok bila bercakap pasal business dengan Kak S dan Kak Z. Insyallah cu akan memanbah stok kain ela yang betrkualiti di dalam blog dan facebook tidak lama lagi.  

Kami plan untuk berjumpa lagi dalam bulan Jun bersama 2 orang lagi.  

No comments:

Powered By Blogger