Language

Thursday, February 23, 2012

Jabatan Hasil PJ Trade Center

Cu dapat panggilan dari Jabatan Hasil mengatakan surat pelepasan cukai telah boleh di ambil. Pagi ini Atiqah pergi kerja dengan bapanya. Pada pukul 9.00 pagi,cu keluar rumah siap berdoa agar Allah mudahkan urusan cu hari ini. Maklumlah nak pergi Jabatan Hasil PJ Trade Center, Damansara Perdana tu memang jam. Cu merancang perjalanan iaitu:
  • Ikut Jalan Kelang Lama, Jalan Gasing, Jalan Universiti, Jalan Section 16 PJ , Jalan menuju TTDI  dan Jalan menuju Wan Utama.
Alhamduillah perjalanan ke Jabatan Hasil lancar, cuma jam sedikit di TTDI sebab ada pembinaan jalan. Bangunan Jabatan Hasil ini baru dan kaunternya di ground floor. Cu ambil surat tersebut di kaunter pertanyaan aje dan selepas itu ke TNB Bangsar. Cu hantar surat tersebut di tingkat 7, Bahagian HR. Cu harap proses pengeluaran cek gaji terakhir tiada halangan. Permudahkannya Ya Allah.

Cu jumpa Suzaini dan Din di Tingkat 7.  Cu tak sempat nak jumpa kawan-kawan yang lain. Harap maaf ya.  Cu kena balik rumah untuk memasak makan tengahari untuk anak

No comments:

Powered By Blogger